Predstavljen novi komunikacijski koncept destinacije Riječki prsten i premijerno prikazan nagrađivani promotivni film “Remember me”

Manifestacija 18.04.2023 Turizam

U Exportdrvu premijerno je prikazan promotivni film Rijeke i Riječkog prstena “Remember Me” te predstavljen novi kreativni i vizualni koncept komunikacije destinacije Riječki prsten.

Župan Zlatko Komadina čestitao je svima uključenima u realizaciju novog komunikacijskog koncepta Riječkog prstena i promotivnog filma “Remember Me” te je tom prigodom naveo kako se on uklapa u postojeći turistički koncept Primorsko-goranske županije – Raznolikost je lijepa. “Svaki dio naše županije ima svoje posebnosti, a ako itko ima iznimnu kulturno-povijesnu i prirodnu baštinu te pejsažne raznolikosti, to je naša regija”, izjavio je Komadina. Napredujemo u svim segmentima turističke ponude, zaključio je župan Komadina zaželjevši uspjeh u budućem radu i zajedničkoj promociji hrvatskog turizma i Primorsko-goranske županije.

“Grad Rijeka je posebnu energiju uložio u infrastrukturne projekte koji su zaista promijenili vizuru grada što je, zajedno s kulturnim i umjetničkim programima, doprinijelo atraktivnosti i prepoznatljivosti Rijeke i u turističkom smislu. Rijeka iz godine u godinu bilježi sve veći turistički rast, a gostima nudi kvalitetne sadržaje, od prepoznatljivih manifestacija i bogatog povijesnog naslijeđa do gastronomije i zanimljivih kulturnih događanja. Siguran sam da će ovaj film biti dodatni poticaj gostima da dođu, istraže naš kraj i uživaju u Rijeci i Riječkom prstenu”, rekao je gradonačelnik Rijeke Marko Filipović.

Direktorica Turističke zajednice Kvarnera Irena Peršić Živadinov pridružila se čestitkama uključenima u izradu promotivnog filma i komunikacijskog koncepta destinacije te naglasila da to nije nešto što je došlo preko noći, nije nešto što nastaje samo od sebe, nego je rezultat dugogodišnjeg rada i promišljanja o razvoju turizma, razvoju svih prekrasnih stvari koje imamo na Kvarneru zbog kojih i gosti dolaze u sve većem broju na Kvarner. Naglasila je kako ju izuzetno veseli da imamo sve više gostiju visoke platežne moći koji traže doživljaj, nešto autohtono što ne mogu doživjeti na drugim destinacijama te su spremni to i platiti. Iskazala je zadovoljstvo takvim suradnicima s kojima se može razvijati destinacija i da je to zasigurno put prema naprijed.

“Turističke zajednice Riječkog prstena i Općina Klana udružene su s ciljem zajedničkog provođenja marketinških aktivnosti i promocije destinacije Riječki prsten, a slogan mozaik doživljaja najbolje opisuje jedinstveni spoj aktivnosti, atrakcija i događanja koji istovremeno privlači turiste najrazličitijih afiniteta i ispunjava njihov boravak bogatstvom kulturnih, sportskih i zabavnih sadržaja kroz cijelu godinu. Upravo je taj spoj ono je što Riječki prsten izdvaja na turističkoj karti te čini njegovu najvažniju komparativnu prednost i potencijal za budući turistički rast, a zajedničkim aktivnostima želimo ga predstaviti potencijalnim gostima i naše turističke resurse prikazati na osmišljen i atraktivan način budeći najljepše emocije kod publike kojoj se obraćamo”, kazao je je direktor Turističke zajednice grada Rijeke Petar Škarpa.

Producentica i scenaristica promotivnog filma “Remember Me” Spomenka Saraga zahvalila se svim turističkim zajednicama i direktorima koji su pomogli realizirati promotivni film i svim divnim ljudima koji su sudjelovali u njegov realizaciji. Svi oni koji su sudjelovali u realizaciji filma znaju koliko su teški bili vremenski uvjeti za vrijeme snimanja te zapravo u koliko malo sati je snimljen cijeli sadržaj. Istaknula je kako je redatelj Herve Tirmarche Francuz, a snimatelj i montažer Jalil Armijo Meksikanac te da je film upravo gledam kroz oči turista, kako nas oni vide.
Promotivni film Rijeke i Riječkog prstena “Remember me” snimljen je u produkciji Balduči filma iz Zagreba, Turističke zajednice grada Rijeke i Turističkih zajednica Riječkog prstena (Bakar, Čavle, Jelenje, Kastav, Kostrena, Viškovo, Kraljevica i Općina Klana) uz producenticu i scenaristicu Spomenku Saraga te redatelja Hervea Tirmarchea.

Navedeni promotivni film osvojio je nagradu na filmskom festivalu “The Golden City Gate” u Berlinu u velikoj konkurenciji kandidiranih i to u kategoriji Region International. Dodjela nagrada održana je na najvećem svjetskom turističkom sajmu ITB u Berlinu koji se održao od 7. do 9. ožujka. Do sada je osvojio i druge važne nagrade na slijedećim festivalima: Druk Int FF – India, World Carnival Singapore, Golden Fern, Knight of the Reel – India i Japan World’s FF.

Preostale kratke video uratke destinacija unutar Riječkog prstena pogledajte na Youtube kanalu Turističke zajednice grada Rijeke

U fokusu sjednice Županijske skupštine PGŽ teme INA i Platak

Na sjednici Županijske skupštine Primorsko-goranske županije održanoj u dvorani Rektorata Sveučilišta u Rijeci prva točka dnevnog reda pod nazivom Informacija o zagađenju mora, zraka i povećanoj buci iz postrojenja INA Rafinerija nafte Rijeka – lokalitet Urinj jednoglasno je usvojena od županijskih vijećnika

WineRi25. – mjesto susreta vinara Jugoistočne Europe s publikom i vinskim profesionalcima s Kvarnera i regije

Ovogodišnji međunarodni eno – gastro festival WineRi na kojem će sudjelovati više od 100 vinarija s preko 500 etiketa vina održat će se 21. i 22. ožujka u Kongresnom centru Exportdrvo od 14:00 do 20:00 sati, najavljeno je na današnjoj konferenciji za novinare u Kašetici primorsko – goranskoj.

U Rijeci održano deveto izdanje manifestacije Wine Vip Event

Međunarodna konferencija vinskih, ugostiteljskih i gastronomskih stručnjaka Wine Vip Event, koja za cilj ima edukaciju, podizanje kvalitete usluge te povezivanje lokalnih proizvođača i ugostiteljsko-turističkog sektora koju, uz brojne partnere otvorila je svoja vrata po deveti put u Grand Hotelu Bonavia.

Ožujak u Rijeci u znaku manifestacije Women’s Weekend

Objavljen je program trećeg izdanja Women's Weekenda, konferencije posvećene ženskom liderstvu, ravnopravnosti i inovacijama koja će se održati u Muzeju moderne i suvremene umjetnosti od 6. do 9. ožujka 2025.