Proglašeni pobjednici foto natječaja za studeni

Izložba 02.12.2021 Odnosi s javnošću i protokol

Evo jeseni u izobilju. Četerdeset i šest autora ubire plodove jeseni. Tako i treba biti. U jesen sve dozrijeva, posprema se, u jeseni se priroda smiruje i priprema za zimsko mirovanje. Baš ste dobro zabilježili jesen i na kopnu i na moru, od Primorja do Gorskog kotara. Već ih po tko zna koji put “vrtim” i gledam, i svaki kadar mislim i analiziram. Kod nekih je autora jesen naznačena samo u detalju, a kod drugih je ispunila cijeli prostor slike.

Nekoliko je važnih odrednica jeseni kao što su magla, zatim cijeli spektar toplih boja – od žute, narančaste, crvene, smeđe pa i zelene, premda ona nije u ovom toplom spektru, ali je dominantna u prirodi. U svojim fotografskim zapisima jeseni jedni su nostalgični, drugi poetični, treći samo dokumentarni. Jedni snimaju noću, drugi u sumrak, a većina danju. Ovo bogatstvo, ova različitost fotografskih rukopisa primjerena je temi i govori da su se autori doista trudili napraviti originalnu snimku.

Svakako pohvalu zaslužuju fotografije Boje jeseni Gorana Grudića i Kasna jesen Lee Grgurić. Fotografije su skoro iste, jer je oboje autora ispunilo kadar s prekrasnom raznobojnom šumom, samo što je kod Grudića u kadar „uhvaćena” i crkva. Vrlo visoko mjesto na kreativnoj ljestvici su fotografije Kaskade Đorđa Dokmanovića, Jesenska Ivana Babića te Gardelin Sare Širola. Kada gledam i opisujem ovako visoko pročišćene i estetizirane fotografije, bude mi žao što nemam mogućnost dodjele druge, treće nagrade.

Posebno ističem fotografiju Kasna jesen Natalije Dokmanović jer je autorica na ovoj fotografiji “posložila” sve baš kako treba i odabrala je najbolje doba dana za fotografiranje ovoga motiva. Naglašena perspektivnost vodotoka rijeke pa odraz zajesenjene šume s njene druge strane, te čamac u prvom planu koji je svojim usmjerenjem suprotstavljen smjeru kompozicije osnovnog motiva čini kompaktnost cijeloga kadra. I još jedan detalj koji upotpunjuje i učvršćuje ljepotu cijeloga prizora je drvo ili nekoliko njih s desne strane kadra. Ona svojim blagim savijanjem s desna na lijevo prate formu komadićka neba koje se stidljivo, u zadnjem planu kadra, probija između raslinja dviju obala rijeke. Čini mi se da je autorica, snimajući ovu scenu, svom visokom fotografskom senzibilitetu pridodala i onaj “misaoni” dio koji je neizostavan u stvaranju i kreiranju dobre fotografske slike.

Čestitam Nataliji Dokmanović i ovu njenu fotografiju Kasna jesen nominiram na prvo mjesto uz tiho meditiranje i asocijaciju s pitanjem je li ovo Čamac na Kupi Vladimira Nazora?

Natalija Dokmanović – KAsna jesen

Tema za prosinac je Zima s blagdanskim ozračjem.

Pobjednička fotografija po glasovima putem Facebooka je “Kasna jesen” autorice Lee Grgurić.

Lea Grgurić-Kasna Jesen

Proglašeni pobjednici foto natječaja za siječanj, tema za veljaču “Maškarani portret”

Evo nam snijega, kiše, malo mora, malo noći i puno magle na siječanjskim fotografijama. Autori su izvrsno reagirali i prijavili odlične fotografije. Nije lako snimiti dobru fotografiju različitih vremenskih uvjeta, a često i neprilika.

Održan prijem za Meštra i kraljicu Riječkog karnevala: Sve je spremno za peto godišnje doba

Dobrodošlicu meštru karnevala Sandiju Pribaniću i novoj kraljici Riječkog karnevala Nori Marčelji uputila je zamjenica župana Marina Medarić sa suradnicima.

Obilježeni Dan međunarodnog priznanja RH i Dan mirne reintegracije hrvatskog Podunavlja te Dan Zajednice udruga Domovinskog rata PGŽ

Zajednica udruga Domovinskog rata Primorsko-goranske županije prigodnim je programom svečano obilježila Dan međunarodnog priznanja Republike Hrvatske i Dan mirne reintegracije hrvatskog Podunavlja.

Održana komemoracija za prof. emeritus Katicu Ivanišević

Ususret 90. rođendanu koji bi obilježila 11. siječnja, u Auli Magni Rektorata Sveučilišta u Rijeci, održana je komemoracija za ljetos preminulu Katicu Ivanišević, profesoricu emeritu i nekadašnju rektoricu Sveučilišta u Rijeci.