Željeznice i željeznički promet
Prema Odluci o razvrstavanju pruga (NN 81/06) i izmjenom (NN 13/07), na području PGŽ su slijedeće željezničke pruge:
Oznaka pruge | Naziv pruge | Duljina pruge (ukupno / PGŽ) |
---|---|---|
M202 (MG 1) | Zagreb Glavni kolodvor – Karlovac – Rijeka | 227,847 / 110,745 |
M502 (MG 4) | Rijeka – Šapjane – Državna granica – (Ilirska Bistrica) | 30,896 / 30,896 |
M602 (I 113) | Škrljevo – Bakar | 12,554 / 12,554 |
M603 (I 114) | Sušak-Pećine – Rijeka Brajdica | 3,985 / 3,895 |
L214 (I 114) | Rijeka Brajdica – Rijeka | 1,853 / 1,853 |
Ukupno | ||
277,135 / 159,943 |
Primorsko-goranska županija financira troškove javnog prijevoza redovnih studenata s prebivalištem na području PGŽ u ugovornom razdoblju od 1. siječnja 2020. godine, a koji redovito studiraju na području Republike Hrvatske (polazno ili odredišno službeno mjesto mora biti na području Primorsko – goranske županije).
Za ostvarenje navedenih prava student ne treba tražiti potvrdu od Primorsko-goranska županije.
Javno gradsko-prigradski prijevoz
Primorsko-goranska županija je od početka 2020. godine uključena s Gradom Rijekom, Gradom Bakrom, Općinom Matulji i KD Autotrolej i HŽ Putnički prijevoz u uključivanje željeznice u sustav javnog gradsko-prigradskog prijevoza.
Ovim projektom, koji Županija sufinancira sa 26.600,00 eura uspostavlja se prvi integrirani prijevoza putnika i uključivanja željeznice u sustav javnog gradsko-prigradskog prijevoza na području Grada Rijeke, Grada Bakra i Općine Matulji.
Projekt ima za cilj povećanje broja putnika u vlakovima na relaciji Permani -Jurdani – Rijeka – Škrljevo. Važnost ovoga projekta je višeznačna. On pruža novu kvalitetu usluge prijevoza putnicima jer se s istim kartama iz redovnog cjenika KD Autotroleja za autobusni prijevoz ostvaruju i pravo prijevoza vlakom, što bi trebalo rezultirati bolju prometnu povezanosti i posljedično veći komfor odnosno rasterećenja postojećeg javnog prijevoza