Državna imovina

U Upravnom odjelu za upravljanje imovinom i imovinsko-pravne poslove ustrojen je Odsjek za imovinsko-pravne poslove i upravljanje državnom imovinom u kojem se obavljaju poslovi koji se odnose na:

Zakonom o upravljanju nekretninama i pokretninama u vlasništvu Republike Hrvatske dodijeljene poslove upravljanja neizgrađenim građevinskim zemljištem i građevinama sa zemljištem nužnim za redovnu uporabu te građevine u vlasništvu Republike Hrvatske, koje se nalaze na području Županije utvrđenom zakonom kojim se uređuje područje županija, gradova i općina u Republici Hrvatskoj, a izvan područja sjedišta županije ili velikog grada, osim ako Zakonom o upravljanju nekretninama i pokretninama u vlasništvu Republike Hrvatske ili posebnim zakonima nije propisano drukčije.

Fizičke i pravne osobe podnose zahtjeve s popratnom dokumentacijom Primorsko-goranskoj županiji za neizgrađeno građevinsko zemljište i građevine sa zemljištem nužnim za redovnu uporabu te građevine u vlasništvu Republike Hrvatske, koje se nalaze na području Primorsko-goranske županije, a izvan područja grada Rijeke.

Jedinice lokalne samouprave i pravne osobe u njihovom vlasništvu (uključujući i grad Rijeku – sjedište Županije) podnose zahtjeve koji se odnose na neizgrađeno građevinsko zemljište i građevine sa zemljištem nužnim za redovnu uporabu te građevine u vlasništvu Republike Hrvatske, Primorsko-goranskoj županiji na čijem se području nekretnina nalazi. 

Upiti građana vezano za državnu imovinu mogu se uputiti putem kontakta kako je niže navedeno:

Kontakt:
T 051/354-450
M drzavna.imovina@pgz.hr

Primarna komunikacija sa strankama obavlja se putem službene elektroničke pošte Primorsko-goranske županije pgz-pisarnica@pgz.hr

Rad sa strankama na lokaciji Splitska 2, Rijeka
Srijedom od 8.30 do 15.30 sati (isključivo uz prethodnu najavu telefonom 051/354-450 ponedjeljkom od 8.30 do 11.00 sati ili mailom drzavna.imovina@pgz.hr).

Prilikom zakazivanja termina prijma, stranka je obavezna navesti oznaku ili klasu predmeta pod kojim se vodi postupak (oznaka (KLASA) pri Ministarstvu prostornog uređenja, graditeljstva i državne imovine, ili ukoliko se radi o novom predmetu zaprimljenim nakon 30. prosinca 2023. godine, oznaka (KLASA) Primorsko-goranske županije), uz obavezno navođenje razloga traženja prijma. O točnom terminu prijma stranke će biti povratno obaviještene putem kontakta kojim zatraže termin.

Građani / pravne osobe koji nemaju aktivan predmet pri ovom nadležnom tijelu neće se primati.

Načelne informacije o državnoj imovini danoj na upravljanje daju se ponedjeljkom od 8,30 do 11,00 sati.

Obrasci zahtjeva mogu se preuzeti klikom na odgovarajući obrazac dok je popis potrebne dokumentacije koja se prilaže uz obrazac zahtjeva dostupan na linku niže.

Dokumentacija koja se obvezno prilaže uz obrazac zahtjeva dostupna na linku.

Popunjeni obrazac odnosno zahtjev sa popratnom dokumentacijom dostavlja se:

– osobno u pisarnicu Primorsko-goranske županije na adresu Rijeka, Riva 10, šalter 8, od ponedjeljka do petka, u vremenu od 8:30 – 15:30 sati ili poštom na adresu Primorsko-goranska županija, Upravni odjel za upravljanje imovinom i imovinsko-pravne poslove, Rijeka, Riva 10
– elektroničkom poštom pgz-pisarnica@pgz.hr, a isti mora biti potpisan kvalificiranim elektroničkim potpisom sukladno članku 33. Uredbe o uredskom poslovanju (“Narodne novine” br. 75/21.) od strane podnositelja zahtjeva odnosno ovlaštene osobe. Ukoliko zahtjev nije potpisan kvalificiranim elektroničkim potpisom, stranka će se pozvati na elektroničko potpisivanje ili vlastoručno potpisivanje predanog zahtjeva/obrasca pred ovim tijelom.

Dodatne informacije raspoložive na stanicama Ministarstva prostornog uređenja, graditeljstva i državne imovine.